herb BIP - Urząd Miejski w Gryficach

www.gryfice.eu

Główny Specjalista ds. Kultury i Sportu

 Do zakresu zadań Głównego Specjalisty ds. Kultury i Sportu należy :

  1. prowadzenie spraw związanych z działalnością kulturalną i sportową w mieście,
  2. opracowywanie projektu budżetu na zadania kulturalne i sportowe,
  3. organizacja imprez kulturalnych (spotkania noworoczne Burmistrza, obchody świąt i rocznic lokalnych i państwowych ) i sportowych,
  4. współpraca z Miejską Biblioteka Publiczną i Gryfickim Domem Kultury,
  5. integracja środowisk twórczych w mieście,
  6. koordynowanie zadań bieżących związanych z kulturą i sportem,
  7. współpraca w przygotowywaniu materiałów niezbędnych do udzielania dotacji, planowania i uruchamiania środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych gminy z    zakresu kultury i sportu,
  8. rozpatrywanie wniosków o udzielenie stypendium za wybitne osiągnięcia sportowe,
  9. koordynacja i realizacja współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
  10. planowanie zadań i środków oraz przygotowanie i przeprowadzenie procedur związanych z udzielaniem dotacji i merytoryczny nadzór nad wykorzystaniem dotacji przyznanych dla klubów sportowych i innych podmiotów na zadania związanie z kulturą lub sportem, sprawozdawczość w tym zakresie,
  11. współpraca z mediami, przekazywanie informacji na strony internetowe,
  12. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zezwoleń na imprezy masowe,
  13. bieżąca obsługa Burmistrza w związku z uczestnictwem w uroczystych spotkaniach na zaproszenie różnych instytucji i organizacji,
  14. nadzór nad realizacją zadań kulturalno-rekreacyjnych i sportowych finansowanych z funduszu sołeckiego,
  15. realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy,
  16. przygotowywanie planu wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań oraz sprawozdań z realizacji budżetu,
  17. prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy,
  18. prowadzenie wewnętrznego rejestru upoważnień i pełnomocnictw z zakresu prowadzonych zadań.

aktualizacja: 17.11.2017 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 09-04-2013 14:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Luiza Kowalska 17-11-2017 08:25