herb BIP - Urząd Miejski w Gryficach

www.gryfice.eu

Projekt regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Gryfice

W związku z nowelizacją ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), która nakłada na samorządy obowiązek zorganizowania od 1 lipca 2013 r. odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Burmistrz Gryfic Andrzej Szczygieł przedstawia projekt „REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY GRYFICE” celem umożliwienia wypowiedzenia się mieszkańców oraz osób prawnych co do zapisów.
Uwagi i wnioski można wnosić w terminie 21 dni od daty publikacji na stronie internetowej Urzędu, na piśmie bądź mailowo na adres: urzad@gryfice.eu

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Daniel Igielski 24-10-2012 10:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Emilia Figura 24-10-2012
Ostatnia aktualizacja: Emilia Figura 09-11-2012 10:29