herb BIP - Urząd Miejski w Gryficach

www.gryfice.eu

Do zadań Inspektora ds. Kontroli Wewnętrznej należy:

  1. Koordynacja i wykonywanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych w jednostkach organizacyjnych Gminy.
  2. Nadzór nad przyjmowaniem, rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków wpływających do urzędu.
  3. Występowanie z wnioskami do kompetentnych organów o wszczęcie postępowania w przypadku ujawnienia w wyniku kontroli przestępstw gospodarczych, szkód i naruszeń dyscypliny budżetowej.
  4. Prowadzenie kontroli finansowo- gospodarczej w jednostkach oświatowych Gminy z uprawnieniami szkół publicznych w zakresie prawidłowości wykorzystanej dotacji budżetowej.
  5. Kontrola prawidłowości wydatkowania funduszu sołeckiego i dotacji przyznanych z budżetu gminy organizacjom pozarządowym oraz radom osiedli.
  6. Kontrola prawidłowości dysponowania środkami finansowymi przez gminne jednostki organizacyjne.
  7. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz zbiorczych informacji i ocen.
  8. Analizowanie sposobu wykonania wystąpień pokontrolnych.
  9. Ewidencjonowanie wystąpień i zaleceń pokontrolnych uprawnionych organów kontroli zewnętrznej.
  10. Kontrola realizacji zaleceń wskazanych przez audytora wewnętrznego.
  11. Badanie spraw interwencyjnych zleconych przez Burmistrza i Zastępców Burmistrza.
  12. Prowadzenie wewnętrznego rejestru upoważnień i pełnomocnictw z zakresu prowadzonych zadań,

aktualizacja: 17.11.2017 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 13-11-2015 14:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-11-2015
Ostatnia aktualizacja: Luiza Kowalska 17-11-2017 08:33